ღ♥✿شخصیت من خوشحال میشم منو بشناسید بخونید ضرری نداره ღ♥✿


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اینجا خونه منه... اینجا همون جایست که گفتم میخوام حرفام را بگم همون جایی که گفتم وقتی نیستم ودلت برام تنگ شد به خونه ام بیا... اینجا فقط برای توست همه حرفام حقیقته.... به قول این آدما رسم زمونه است رسم دلای رنگارنگ آدما... یادمه گفتی فرق داری!!! گفتی نگاهت مثل آدمایی که دیدم نیست ... یادته خندیدم وباور کردم... یادته گفتم تا اخرش من هستم... یادته گفتی ازخدا میخوام اونی که من میخوام و خواست خداست تو باشی...دیدی خدا هم با ما یار نبود ... تورا محکوم نمیکنم... فقط میخوام الان که نیستی .. از این ساعتی که من را بی تو کرد وتو را بی من... فقط برات اینجا بنویسم بنویسم که چقدر دلم روز وشب سراغت را میگیره چقدر دلم میخواد باشی ... بنویسم که اگه بودی چقدر روزها وساعتهام قشنگ بود... اینجا مینویسم تا روزی که فراموشت کنم روزی که دیگه آپ نکردم بدون فراموشت کردم دوست دارم حتی اگه آدما سرزنشم کنند .. __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█

اگه دو نفر لب پرتگاه باشنو تو بتونی فقط یکیشونو نجات بدی ..کدومو نجات میدی؟؟

http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Love_Hearts/spin.gif  تبادل لینک هوشمند http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Love_Hearts/spin.gif
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت عاشقانه  اورگ سوزلری و آدرس www.uraksozu.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 779
:: کل نظرات : 214

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 497
:: بازدید ماه : 4281
:: بازدید سال : 16441
:: بازدید کلی : 163344

♥هـــرکــس از دنیا چیــزی برداشــت ...من دست برداشـــتم♥

ღ♥✿شخصیت من خوشحال میشم منو بشناسید بخونید ضرری نداره ღ♥✿
دو شنبه 25 / 8 / 1398 ساعت 1:0 بعد از ظهر | بازدید : 2396 | نوشته ‌شده به دست ƧƛƧƛƝ | ( نظرات )

مشخصات نویسنده وبلاگ:
نــــــــــــــــام: گمـــــــــــنام
شـــــــــهرت: آواره
شـــــــــــغل: عــــاشق
نـــام پــــــدر: پـــریشان
نـــام مــــادر: گــــــریان
نام خواهر: نگــــــــــران
نام برادر: انتــــــــــــظار
نام دوست: بی خــیال
نــــام مونس: درد
محله: دیار فراموش شدگان
مکتب: عاشقان
جرم: به دنیا آمدن
حکم صادره: محکوم به زندگی
نشانی: شهر صفا، برزگراه وفا، میدان محبت، چهارراه آشنائی، خیابان سرگردانی، کوچه عشق، پلاک بیکران، منزل چشم انتظار........

 

ღ♥✿شخصیت من خوشحال میشم منو بشناسید بخونید ضرری نداره ღ♥✿

 

مـטּ هموטּ בيوونـﮧ ام که هيچوقـت عوض نميشـﮧ

همونـے کـﮧ همـﮧ باهاش خوشآلـטּ اما کسے باهاش نمے مونـﮧ


همونـے کـﮧ اونقـבر يـﮧ آهنـگــ رو گوش ميـבه کـﮧ از ترانـﮧ گرفتــﮧ تا ريتــمـ

                                و خواننـבش متنفر بشـﮧ


همونـے کـﮧ هـق هـق همـﮧ رو بـﮧ جوטּ בل گوش ميــבه امـا خـوבش

                        بغضـاش رو زيــر بالـش ميتـرکونـﮧ


همونـے کـﮧ همـﮧ فکــر ميکنــטּ سختـﮧ، سنگـﮧ اما بـا هـر تلنــگرے ميشکنـﮧ


همونـے کـﮧ مواظبــﮧ کسے ناراحت نشـﮧ امـا همــﮧ ناراحتش ميكنـטּ


همونـے کـﮧ تکيــﮧ گاه خوبيــﮧ امـا واسش تكيــﮧ گاهے نيس


همونـے کـﮧ کلے حرفــ בاره اما هميشـﮧ ساکتـــﮧ 


همونـے کـﮧ سعے میکنــﮧ کسے رو اذیت نکنــﮧ اما همــﮧ اذیتش میکنــטּ


همونـے کـﮧ همیشـﮧ همـﮧ رو میخنـבونــﮧ و میخنــבه امـا تــﮧ

                            בلــش هیچـوقتــ شاב نیست

                                                مـטּ
                                                اینمـ




|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

سایت عاشقانه ی اورگ سوزلری

تماس باما

محل تبلیغات شما

مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
هستی در تاریخ : 1393/3/20/2 - - گفته است :
سلام خوبی؟
وبت خیلی قشنگه از اهنگشم خیلی خوشم اومده.
به وب منم سر بزن بای

<-CommentGAvator->
sariuo در تاریخ : 1393/3/19/uraksozu - - گفته است :
متاسفانه وبتم مثه خودته.:):):):)

<-CommentGAvator->
قلب خاکستری در تاریخ : 1393/2/16/2 - - گفته است :
وبت عالیه ساسان جان .

آهنگتم خیلی قشنگه .

میتونم اسم خواننده شو بدونم؟؟؟
پاسخ:مرسی گلم نظرلطفته ازمحسن یاحقی هست

<-CommentGAvator->
ariyan در تاریخ : 1393/1/6/3 - - گفته است :
سلام

من می خوام برای کسانی که به بنر و لوگو احتیاج دارند یه کمکی بهشون بکنم و بنر و لوگو اختصاصیشونو براشون طراحی کنم.
تنها دو تا چیز ازتون می خوام.
1.لطفا وب منو تو وبلاگ یا وب سایتتون لینک کنید.
2.یک کارت شارژ دو تومانی ایرانسل از بخش (تماس با ما) برای ما ارسال کنید.


توجه :لطفا مشخصات دقیق بنر یا لوگو و وب خود را در بخش (تماس با ما) همراه با کارت شارژ ارسال نمایید.
در صورت تایید کارت شارژ اقدام به طراحی بنر در کمترین مدت و بالا ترین کیفیت خواهیم کرد.


آدرس ما:

عنوان وب:قبیله اندروید

www.roid.loxblog.com

rbeheshti1379@gmail.com

<-CommentGAvator->
تینا16 در تاریخ : 1392/12/16/5 - - گفته است :
سلام مر30ک ب وبم اومدی وبت خیلی قشنگه بازم بیا
پاسخ:فدات عزیزم اوکی حتمامیام

<-CommentGAvator->
لوپز در تاریخ : 1392/11/28/1 - - گفته است :
من این داستانو شنیده بودم

<-CommentGAvator->
meliiika در تاریخ : 1392/11/14/1 - - گفته است :
slm vebe ghashangi dari.
پاسخ:مرسی عزیزم نظرلطفته

<-CommentGAvator->
fatima jon در تاریخ : 1392/11/12/6 - - گفته است :
ساسیییییییییییییییییی جووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووون وبلاگت 20 داداشم!!!!!!!!!!

<-CommentGAvator->
FaRaH در تاریخ : 1392/11/11/5 - - گفته است :
کسی تو این دنیا برات دلسوزتر از خودت نیست...موفق باشی داداشی
پاسخ:فدات اجی همچنین

<-CommentGAvator->
یــ ــﮧ پــωــ ــر رפآنـــ ــے در تاریخ : 1392/11/3/4 - - گفته است :
سیلام خوبی دادا؟؟!؟!

ویب باحالی داری......

لینک شدی.....

دوست داشتی لینک کن.......

فعلا......

منتظرما......
پاسخ:سلام مرسی توخوبی ؟لینکت کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: